فقط با تو عشقم خیلی آهنگ خوبی بود از همه لحاظ..چه ملودی چه تنظیم...باید با هم ترازای خودش مقایسه بشه نه با تقدیر و ماندگار و سبب و...
ولی با"شیلا"و"دختر آتیشپاره" و شیش و هشتای دیگه ی شادمهر مقایسه بشه که ازونا بهتر بود...از آهنگی به نام"بغض" که هی میگفت بازم میخوامت بهتر بود..از آهنگی مثه حالا بیا اینجا و اونجا بهتر بود ولی خوشبختانه فرقش اینجا بود که اون زمان اینهمه کارشناس موسیقی نداشتیم...خودش میسازه میگین تکرار و چیزی نداشت..کسی میسازه میگین آفات..نمیدونم به کی این روزا میشه امید داشت..اگه همین مدرن تاکینگم که طرفدار اینجا داره ایرانی بودن کارشناسان و اساتید میگفتن آهنگاشون همه شبیهه همه و چیز جدیدی تو ملودیا نیست و ملودیشون مقوایه و شعرشون مقواست و ترانشون زیر مقواس..همونطور که تو آلبوم دوم چارتار اینچیزارو گفتن در حالیکه نمیدونن سبک چارتار اینه،اگه تو اون سبکن اونکارو بلدنو خوب بلدن نه اینکه برن راک بخونن یا برن شیش و هشت بخونن که بگین نو آوری داشتن،اونام مثه گروه مدرن تاکینگ نوع کارشون اون شکلیه و خیلی ام قشنگه و کاراشون ملودیا و شعرای خوبی رو داره ولی مشکل اینجاس اینجا چون تعداد کارا زیاده،هرکسی ام میتونه نظر بده و گوشا هم از شنیدن آهنگ اشباع شده به هر آلبومی و آهنگی و شخصی واکنش نشون میدن،طرفدار چاووشی میگه چاوشی آخرشه شادمهر بده،شادمهریه میگه بقیه نمیفهمن..رضا یزدانی ام کلا تک طرفدارش همرو میکوبه،دلیل همه ی این رفتارا هم اینه که فقط بگن"به منم توجه کنین،منم هستم"
آلبومای 50 دقیقه ای رو بعد از 20 دقه از اومدنش میگن هیچی نداشت و مقوا بود و افکاری و بمانی و بقیه هیچی نمیفهمن،فقط من میفهمم
چاوشی آهنگ میده میگن مقوا...یزدانی آلبومشو کسی نمیتونه یه دور کامل گوش بده از بس که دو سه تا آلبوم آخرش بد بوده میگن عالی و نبوغ و فلان و هرکی دوس نداره موسیقی نمیفهمه...خواجه امیری سه تا البوم خیلی عالی میده که تو این سه تا البوم آخرش 80 درصده آهنگاش ملودیای روون و قشنگو دلنشینی واسش درست کرده آقای افکاری،میگن مقوا..نمیگن آلبومای قبل از عاشقانه های خواجه امیری سر جمع تو کل آلبومش دو تا آهنگ قشنگ و دلنشین نمیتونستی توش پیدا کنی نهایت دو تا کارش خوب بود..جوری ایراد میگیرن که فک میکنی بهترین آثار موسیقی دنیا رو اینا جمع کردن یا مدیریت هنریشو به عهده داشتن!!
به قول شاعر:"گر تو بهتر میزنی،بستان بزن"