به هر حال اگه از عوامل کار هم خبری دستت اومد بهمون بگو..تا همینجاش هم دم خودتو خورزوخان گرم
صد در صد شک نکن ...
ذائقه موسیقیایی ماست دیگه پیر شدیم ...
حتماً ...
خیالت راحت در این زمینه سندروم بیقرار خبرسانی دارم ... کار من دوازده ساله تو این انجمن همینه کامینگ سون ...
دم خرزوخان خان که واقعاً گرم خوب خرزوئیه خوووووب ...
داش احسان راستی نگفتی چی آهنگ جنگ دلم تورو گرفته که خوشت اومده؟!
به نظرم این اهنگ مثل آهنگ آغوش بر اساس کورس یا همون ترجیع بند ساخته شده یعنی اول همین ترجیع بند بوده و بعدش یه فکری برای ورس اول و دوم شده ...
یه تحلیل کوچولو و مقایسه با آهنگ آغوش با اجازه از اساتید محترم ...
سر تو با همه جنگه دلم ، موندن و سوختن و ساختن = 3 تا
ّبزا همه بگن سنگه دلم ، همه یادگار عشقه = 2 تا
تو فقط حرف بزن پیش تو که ، انتقام از تو گرفتن = 2 تا
ساکتو بی آهنگه دلم ، کار عشقه کار عشقه = 2 تا
شبیه به همه از هر نظر ...
ورس اول و دوم جنگه دلم که هیچی نداره ...
یه چیزی که تو ذوق میزنه احمق بودن تنظیم کننده کاره که بریج رو انداخته بلافاصله بعد از ورس 2 ... در حالی که بعد پارت 2 یجورایی آهنگ میخوابه و اونجا جاشه ...
هر چی که پشت اون چشماته پیداس
خودش حرفاشو میگه چش میگه شیداس
واسه همین میخوام غرق تو باشم
تا وقتی ساحل دست تو پیداس
شعرش که مزخرفه ولی پبداس و شیداس و بقیش خوب جفت و جوره و هماهنگه با صدای شادمهر ...
تو بعضی از آهنگا مثل این آهنگ نیازی نیست که حتماً خزعبلاتی رو چسبوند به ترجیع بند ... اگه تنظیم کننده خلاق باشه میتونه با همین دو خط سازبندی کنه ...اگه شادمهر هنوز قدرت داشت که مثل آغوش ، شعر لاری پور رو دور بریزه و یه ورس کوتاه شاهد سالمی بگه و بقیش یه تنظیم ...
تمام بدبختیا از روزی شروع شد که شاعرا تو فیسبوک و اینستا چار تا فالوور گرفتن و دست خواننده ها رو بستن ...
آهان منظورت آهنگ جنگ دلم بود.آخه تو کامنت قبلی گفته بودی آهنگ چرا تو جنگی واسه همین تعجب کردم
در حال حاضر 33 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 33 مهمان ها)