تو را بر در نشاند او به طراری که میآید
تو منشین منتظر بر در که آن خانه دو در دارد
آه ! اي قدبلند! گريه چرا؟
تو كه خودْ اشكدان من هستي
تو كه اي آخرين كمر باريك!
پرترين استكان من هستي
آه! اي قد كشيده رو به درون!
پلّكان هاي از خودت بيرون!
اگر از ارتفاع مي ترسي
از چه رو نردبان من هستي؟
تو اگر نا اميدي از همه چيز
و اگر خرد مي شوي در خويش
بخشي از پوچي جهان من و
پوكي استخوان من هستي
حرف ها! حرف هاي لعنتي ام!
اي گلويم! گلوي خط خطي ام!
مثل گوري كه مي كني در خود
تاولي در دهان من هستي
اي دو دستت به طور اجمالي!
جاي در دست هاي من خالي!
اي مرا كشته در ميانسالي!
اي كه درقصد جان من هستي!
صف به صفْ دست هاي جوهري ام
همه در صلحِ با تو كشته شدند
و كماكان تو در تمنّاي
خون همسنگران من هستي
كَفَلي تازيانه خورده شدم
شيهه ي اسب هاي مرده شدم
زير سُم هاي خود فشرده شدم
اي كه ارّابه ران من هستي!
باز طوفان گرفته ابرويت
من به طوفان پناه مي برم و
بادبان مي وزد به جانب تو
اي كه خودْ بادبان من هستي!
#حسين_صفا
کوشان حداد هم میاد واسه چاوشی ستمگر و قطار و یوسف میسازه ولی واسه علی اصحابی دیره !
اینجوری نباید مقایسه کنیم
تو را بر در نشاند او به طراری که میآید
تو منشین منتظر بر در که آن خانه دو در دارد
بعدشم یه چی راجع به تته پته گفتم حالا شایدم اصن تو درست نوشته باشی دیگه اینجور حمله و هجوم نیاز نداشت
مدیر باید عضو دار باشه
بر وزن مردم دار :)))
این چه حرفیه. تنظیم کجایی حرف نداره. چون کار ساده ایه میشه تنظیم ضعیف؟ اتفاقا این نوع تنظیم خیلی سخت تره. مطمئن باش اینو هر کسی دیگه تنظیم میکرد ازین حالت هیت بودن خارج میشد. همینو حامد نیک پی بازتنظیم کرد تو استیج، با اینکه از تنظیم اصلی هم الهام گرفته بود، اما انقد مزخرف زده بود پسره هر جوری اومد بخونه، هارمونی ها رعایت نمیشد.
ماه پیشونی و خداحافظی تلخم کارای بدی نیستن. در هر صورت من میدونم که محسن از این کارها راضی نیست. حدس و گمانم نیست. خیالت راحت
تو را بر در نشاند او به طراری که میآید
تو منشین منتظر بر در که آن خانه دو در دارد
در حال حاضر 426 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 426 مهمان ها)