کاربر گرامی
با درود و ادب
بی گمان شما عزیزان اطلاع دارید که شاتل به تازگی خدمات تلفن بر روی اپلیکیشن ShatelTalk را ارایه کرده که خوش بختانه با استقبال اعضای خانواده ی شاتل رو به رو گردیده است.
ضمن آن که این فعالیت بر اساس پروانه ی قانونی صادر شده و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز گردیده است، شرکت مخابرات ایران (و مخابرات استان ها) در پی اقدامی غیر رقابتی طی روزهای گذشته ارتباطات این شرکت را قطع کرده اند
بر این اساس، این موضوع در حال پی گیری توسط مقامات محترم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و انتظار داریم ظرف روزهای آینده این مشکل و رفتار غیر قانونی صورت گرفته، برطرف شود.
با توجه به این موضوع، واگذاری سرویس تا حل این مشکل متوقف خواهد بود. چه آن که عزیزانی که تا کنون این سرویس را تهیه کرده اند، شاهد مشکلاتی در تماس های خود خواهند بود.
از صبوری و همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.
با سپاس
امور مشتریان شاتل