صفحه 842 از 18593 نخستنخست ... 34274279283284084184284384485289294213421842 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 8,411 به 8,420 از 185921

موضوع: Chavoshi News |

  1. #8411
    Moderator
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    112,918
    تشکر
    220
    تشکر شده : 12,278
    ممر زدم

  2. #8412
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    نوشته ها
    75,555
    تشکر
    241
    تشکر شده : 988
    من در شوککم
    [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]

  3. #8413
    Moderator
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    112,918
    تشکر
    220
    تشکر شده : 12,278
    شوک نداره وقتی حسامی نباشه اولین گزینه امیره

  4. #8414
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    36,362
    تشکر
    54
    تشکر شده : 136
    چانگان السوین 2014، خودروی احتمالی آتی بازار ایران


    همان طور که در جریان هستید، سایپا اخیراً با شرکت چانگان برای تولید مشترک محصولات به توافق رسیده و تعدادی از مدل‌های این شرکت چینی را نیز پیش‌فروش می‌نماید. بنابراین تصمیم گرفتیم تا نگاهی به محصولات چانگان بیاندازیم تا ببینیم احتمال ورود چه خودروهایی به سبد محصولات سایپا در آینده نزدیک، بیشتر است.بعد از معرفی دو مدل سدان ایدو و کراس آور CX35 و خودروی کوچک بنی مینی به سراغ السوین (Alsvin) میرویم.

    اگر طراحی مزدای نسل قبل را با قسمتهای مکانیکی سوزوکی در هم بیامیزید، نتیجه احتمالاً چیزی شبیه خودروی السوین خواهد بود. البته این موضوع ایرادی هم ندارد چون سالهاست که چانگان در حال همکاری و ساخت خودروهای مزدا، سوزوکی و فورد می‌باشد.

    خودروی السوین (Alsvin) در کلاس خودروهای ساب کامپکت یا جمع و جور کوچک قرار دارد. سابقه این خودرو به سال 2008 بر می‌گردد. مدل اولیه این خودرو یک سدان بود که سال بعد، نمونه هاچ بک نیز به آن افزوده شد. اما استقبال از این خودروها بسیار ناچیز بود. به‌گونه‌ای که نمونه هاچ بک در سال 2012 و به دلیل تقاضای کم از دور خارج شد. در سال 2012 مدل‌های جدید با فاصله بین دو محور کوتاه‌تر و موتور کوچک‌تر V3 به عنوان یک زیرمجموعه نیز معرفی شدند. اما سال 2014 قرار است نسل جدید این خودرو با طراحی ظاهری بروز و فاصله بین دو محور کشیده، معرفی گردد. با اینکه گفته می‌شود طراحی السوین توسط بخش طراحی این شرکت در تورین ایتالیا صورت گرفته، اما این موضوع بیشتر شبیه یک جمله تبلیغی می‌باشد. زیرا طراحی این خودرو، کپی و پیست از نسل دو و نسل قبل مزدا 3 می‌باشد.
    [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
    السوین مدل V5 با موتور 1.5 لیتری عرضه می‌شود که 96.5 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با توجه به این مشخصات و با کمک یک گیربکس 5 سرعته دستی از این خودروی 1120 کیلویی نباید انتظار عملکردی شگفت داشته باشید. نهایت سرعتی که می‌توان با این خودرو دست یافت، تنها 170 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. شتاب آن نیز احتمالاً آن‌قدر ناامید کننده بوده که شرکت صحبتی از آن در هیچ کجا به میان نیاورده است. طول این مدل 4360، عرض آن 1710 و ارتفاع آن 1475 و فاصله بین دو محور جلو تا عقب 2515 میلی متر می‌باشد.

    قیمت مدل V5 بین 57900 تا 67900 یوان (11 هزار دلار) می‌باشد. در یک پله پایین‌تر نیز مدل V3 قرار می‌گیرد. این مدل با طول 4180، عرض 1650 و ارتفاع 1465 و فاصله بین دو محور 2410، کاملاً به عنوان یک برادر کوچک‌تر، خود را معرفی می‌کند. با وجود وزن 985 کیلوگرمی، تکیه روی یک موتور ضعیف تر هنوز باعث می‌شود که هیچ ویژگی خاصی در عملکرد این خودرو را انتظار نداشته باشیم. موتور 1.3 لیتری آن 92.5 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و 121 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 تولید می‌کند. نهایت سرعت این مدل 175 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت آن نیز 5.6 لیتر در صد کیلومتر و با استاندارد آلایندگی یورو 4 اعلام شده است.

    گران قیمت‌ترین مدل V3 دارای 48900 یوان (7900 دلار) قیمت است. با این پرداخت، تجهیزات استانداردی نظیر آینه‌ها و پنجره‌های الکتریکی، چرخ‌های آلومینیومی، سیستم صوتی با 4 بلندگو، پخش CD، سیستم تهویه مطبوع، ایربگ های جلو، کمربندهای پیش کشنده، میله‌های درون درها، سیستم ترمز ضد قفل مجهز به EBD، قفل کودک، سنسورهای رادار عقب و تجهیزاتی در این سطح را دریافت خواهید نمود.

    از نتیجه آزمون‌های تصادف این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است. اما اگر بدنه و پلتفرم آن از مزدا اقتباس شده باشد، جای امیدواری وجود دارد. هنوز معلوم نیست سایپا به مونتاژ این مدل علاقه ای نشان می‌دهد یا خیر. اما در صورت عرضه با قیمت حدود 32 میلیون برای مدل V3 و حدود 42 میلیون برای مدل V5 می‌تواند تنوع محصولات این شرکت را لااقل برای رقابت با انواع سمند و پژو بهبود بخشد. متأسفانه تا زمانی که یکی از این خودروها را از نزدیک بررسی نکنیم، در مورد کیفیت و ویژگی‌های مثبت و منفی آن نمی‌توانیم اظهار نظر دقیقی داشته باشیم.
    [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...][فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]


  5. #8415
    Moderator
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    112,918
    تشکر
    220
    تشکر شده : 12,278
    پیمان الان وقتش نیس کله قمبوزی

  6. #8416
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    36,362
    تشکر
    54
    تشکر شده : 136
    خاک تو سرشون که با چین کار مشترک ندن

    چین تو هر صنعتی اول باشه تو خودروسازی آخره

  7. #8417
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    36,362
    تشکر
    54
    تشکر شده : 136
    نقل قول نوشته اصلی توسط Chavosh نمایش پست ها
    پیمان الان وقتش نیس کله قمبوزی
    خبر داغ بود

  8. #8418
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    نوشته ها
    75,555
    تشکر
    241
    تشکر شده : 988
    مطمئن باش تنظیم فرشاد خیلی حرفه ای تر بود

    تنظیمش یه جورایی جلوتر از این آلبوم بود که محسن برش داشت..واسه آلبوم بعدی استقاده میکنه
    [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]

  9. #8419
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    29,628
    تشکر
    1
    تشکر شده : 1,119

  10. #8420
    Moderator
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    نوشته ها
    112,918
    تشکر
    220
    تشکر شده : 12,278
    خدا کنه تعداد ترکها رو بگه

صفحه 842 از 18593 نخستنخست ... 34274279283284084184284384485289294213421842 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 213 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 213 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •