امیر تیتر توماس رو بزن بسیار زیبا
چرت و پرت جغفر میزنن فوق العاده زیبا ، حالا توماس فقط زیبا ؟
سه شنبه 11 شهریور1393 ساعت: 20:52 توسط:میلاد... رضا چرا اسیر یه سری لفظی که خودتم نمیدونی چه پیوندی بینشون وجود داره؟
الان داینامیک یعنی چی؟!
مگه بقیه استاتیکن؟!
مگه داری بحث فیزیک میکنی؟ واصولا ایا در موسیقی مقوله داینامیک و استاتیک وجود داره؟!!
اونم به تعریفِ تو که " اجراهاش منحصر به خودش و ابداعی و ثابت نیس"
خب عزیزم الان چرا باید یه واژه نامفهوم رو وارد بحث کنی؟
خیلی صریح بگو از اینکه قالب های موسیقی سنتی رو شکسته خوشحالی!!
کاری که خواننده های پاپ هم میکنن و بدون چهارچوب خاصی اشکال مختلف موسیقی تولید میکنن....پس محسن نامجو تنها نیس...
فقط محسن نامجو یه سری عر عر ها و اصوات ناهنجار رو وارد موزیکش میکنه!
مثلا اهنگ گلممد!
اولین بار جلوی بابام پلی کردم میخواستم ببینم چیه؟اسمش جالب بود
طوری شد از اون روز جلوی بابام هیچ موزیکی پلی نکردم!!
در ضمن جوابی به حرف من ندادی ...مثل اکثر جوابیه هات...من از تحریرای مصنوعی نامجو گفتم و تو در عوض گفتی"عزیزم نامجو سلطان تلفیقه"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جدای اینکه اینا چ ربطی به هم دارن، توهم رو بذار کنار رضا. فک میکنی حرفت سنده؟؟؟
الانم که جواب نداری طبق معمول میگی : اره تو راست میگی حالا برو شادی کن
عجب بر تو رضا
پاسخ:
عزیزم گام ها ثابتن و استاتیک.. وقتی مدولاسیون خیلی پیشرفته و تلفیقی توی هر میزانت هست اون کار میشه داینامیک..من اسیر نیستم با خودم..شما مطلبو نمیگیری مشکل من نیست
ربع پرده هایی که نامجو میزنه کار هر کسی نیست..اونم تلفیقی از موسیقی ایران به موسیقی غربی،کاملا علمی و فوق العاده ..یعنی میشه گفت کاملا منحصر به فردِ..بعد شما که چیزی ازش سر در نمیاری میگی عر عر؟ وقتی چیزیو نمیفهمی در موردش حرف نزن..حالا حرف پیشکش..توهین نکن
توی تاریخم نگاه کنی وقتی اون بنده خدا هم وقتی گفت زمین جاذبه داره و خارج از محدوده فکری مردم حرف زد همه مسخرش کردنو باقی ماجرا..اما اونی که ساختار شکن بود ماندگار شد
-------
سه شنبه 11 شهریور1393 ساعت: 21:15 توسط:میلاد... 3 خط بالا رو معلوم نیس از کجا خوندی!!
نامجو عادت داره چند وقت یه دفعه از خوش تعریف میکنه
مثل مقاله اخرش تو بی بی سی فارسی
اینم احتمالا از این خود تعریفی هاش بوده که خوندی
ربع پرده های نامجو چه ارتباطی داره با جیغایی که تو گلممد میکشه؟
و یه سوال دیگه. صنما جفا رها کن رو شنیدی؟اون مسخره بازیا چه ارزش ادبی ای داره؟؟؟
والا در مورد تحریراش، هوشنگ کامکار تحریرای ریتمیکش رو ( که بالاترین مشخصه موسیقی نامجوئه) فاقد اعتبار هنری میدونه!
اونوقت تو بدون هیچ دلیلی این وحشی بازی های وسط اهنگاشو میگی علمی و فوق العاده س!!!و کلا اینها چه ربطی به ربع پرده داره!!!!!!!!!!!!
اره حتما وحشی بازی های این ماندگار میشه!!
همین محسن خودمون بدون هیچ ناهنجاری ای همه البوما و تک قطعاتش تو دل مردم ماندگاره!راه دور نرو...
شنا کردن خلاف جهت و ساختارشکنی فقط باعص دیده شدن میشه...
تحویل بگیر
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
ممر برا تنظیم از سینجول کمک بگیر
در حال حاضر 141 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 141 مهمان ها)