طالع تو بارونیه ببار
سهم من پریشونی ببار
یکی هم بود
که پنجره جمع میکرد
تا آسمانِ بیشتری داشته باشد ...
⌘ ℳᴇʜʀᴅᴀᴅ ⊞ ՏᴀH̶ ᴇß ⌘
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...] ⊞ [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...] ⊞ [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]⊞ [فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
من مُردم يا زندم دقيق نميدونم ...
یکی هم بود
که پنجره جمع میکرد
تا آسمانِ بیشتری داشته باشد ...
به گزارش نیوساینتیست، شرکت نوپایی به نام افکتیوا، واقع در ایالت ماساچوست آمریکا، ادعا میکند که قادر به ساخت نرمافزاری شده است که با خواندن حرکتهای صورتهای مخاطبان این آگهیهای بازرگانی در هنگام پخش و بالافاصله بعد از پخش، رفتار آنها را درباره آن آگهی حدس بزنيد. دانیل مکداف، دانشمند و یکی از پژوهشگران اصلی این پروژه میگوید که (شرکتها) قادر خواهند بود که بفهمند مخاطبان در هر لحظه از پخش آگهی بازرگانی چه فکر میکنند و این با روشهای سنتی که نظر مخاطبان را پس از پخش آگهیها میپرسند بسیار متفاوت است؛ «این روش تعاملهای واقعی و در لحظه را از مخاطبان به دست میدهد. در واقع هر چه دلشان میخواهد را میشود فهمید بدون اینکه این خواسته اول به بخش خودآگاه ذهن برود و آنها را معنی و تفسیر کنند.»
اوه
یا دعوا راه بندازید بخندم یه کم
در حال حاضر 338 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 338 مهمان ها)