از ورونیکا بهتر
ولی در کل همین موضوع بدون تم معنا گرایانه یا ژست معناگرایانه بهتر در نمیومد؟
به نظرم موضوع خوبی بود ولی ....
فک کنم صاحبدلان از این الهام گرفته
از اون که بله بهتر بود...خصوصا اون اخرش و باز این که 4 تا دیالوگ داشت!
مشکل من با این فیلما دقیقا این بازی های فرمیشون که به شدت بده
اگر کلا مفهوم زدن دیگه همشون!بیشتر از اون که سینما باشه محتوایی که سینما هم نشده! فقط شعار....
از ورونیکا بهتر
ولی در کل همین موضوع بدون تم معنا گرایانه یا ژست معناگرایانه بهتر در نمیومد؟
به نظرم موضوع خوبی بود ولی ....
فک کنم صاحبدلان از این الهام گرفته
یه چن تا دیالوگ داشت ..انگار کتاب داره می نویسه طرف
سکانس لخت دویدنای دخترش دنبال خروس بود چی بود + اونجا که رفت با طرف بعله رفتن رو هوا
از اون که بله بهتر بود...خصوصا اون اخرش و باز این که 4 تا دیالوگ داشت!
مشکل من با این فیلما دقیقا این بازی های فرمیشون که به شدت بده
اگر کلا مفهوم زدن دیگه همشون!بیشتر از اون که سینما باشه محتوایی که سینما هم نشده! فقط شعار....
این همه تعریف و مفهوم که از دلش بیرون میکشن چی مشه؟
ما به بزرگترین کارگردانای دنیا ریدیم در این شب ها