صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 13 از 13

موضوع: خداحافظی با پیکان وانت 15 اسفند +عکس خودروی جایگزین

  1. #11
    حرفه ای
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    14,893
    تشکر
    4,684
    تشکر شده : 1,564
    طی خبر منتشر شده در خصوص لو رفتن قیمت های تمام شده خودروهای ساخت ایران خودرو و سایپا، شواری عالی رقابت در این خصوص هیچگونه عکس العمل و اقدامی الارقم اعلام حمایت از خریدار از خود نشان نداد .
    قیمتها بر اساس نوع امکانات و رنگ خودرو به صورت میانگین و به تومان می باشد:
    پراید : 3/700/000
    پژو 405 : 6/800/000
    پژو 206 5: 8/250/000
    سمندمعمولی : 6/000/000
    سمندال ایکس: 6/600/000
    ال 90 : 7/400/000
    تیبا : 4/100/000
    رانا : 8/000/000
    لیفان: 6/900/000
    چرا باید خودرویی همانند پراید شش برابر قیمت تمام شده بفروش برسد؟ و در کشوری همانند سوریه به قیمت 4/300/000 به فروش رسانده شود؟!!!!!!!



    حال ما را از کسی پرسیده ای؟ **** مثل ما بال و پرت را چیده ای؟
    حسرت پرواز داری در قفس؟ **** می کشی مشکل در این دنیا نفس؟
    سادگی هایت برایت تنگ نیست؟**** رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست؟
    رنگ دنیایت هنوزم آبی است؟**** آسمان باورت مهتابی است؟
    هرکجایی شعر باران را بخوان**** ساده باش و باز هم کودک بمان
    باز باران با ترانه ، گریه کن!**** کودکی تو، کودکانه گریه کن!
    ای رفیق روز های گرم و سرد**** سادگی هایم به سویم باز گرد!






  2. کاربر مقابل از YAS عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  3. #12
    حرفه ای
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    14,893
    تشکر
    4,684
    تشکر شده : 1,564
    به ندرت مي‌توان كسي را در ايران يافت كه از وضعيت خودرو رضايت داشته باشد.



    انحصار طولاني مدت در توليد خودروهاي بي‌كيفيت داخلي كه بسياري از آنها تنها در ايران توليد شده و با قيمت‌هاي گزاف به فروش مي‌رسند رفاه مصرف‌كننده را به سود عده‌اي اندك نابود كرده است. بهانه اشتغالزايي ۵۰۰ هزار نفري شاغلان بخش خودرو كه آمارها نشان مي‌دهد كمتر از ۴۰هزار نفر در بخش توليد خودرو فعاليت مي‌كنند باعث شده است تا عده‌اي در مقام توجيه توليد خودرو با وضعيت كنوني برآيند.
    نيازي به توضيح نيست كه آمار ۵۰۰ هزار نفري شاغلان به خدماتی مانند تعويض روغن، پنچرگيري، تعميرات و... مربوط مي‌شود كه چه خودروي داخلي در بازار باشد و چه خودروي وارداتي باكيفي تغيير نمي‌كند.

    سيدسعيد امامي دبير انجمن مديريت كيفيت ايران گفت: خودروسازان داخلي در برابر انحصاري كه دارند خدمات ارائه نكرده و عملا جاده بين مصرف‌كننده و توليدكننده در صنعت خودرو جاده‌اي يك طرفه است. آنها در حالي از خدمات پس از فروش مي‌گويند كه اگر خودروي تحويلي به خريدار نقصي داشته باشد، به جاي تحويل خودروي جديد كه در قانون بدان تصريح شده يا حداقل رفع عيب سريع و بدون هزينه، با صرف زمان زياد و بهانه‌هاي مختلف در مقابل اخذ هزينه از مشتري رفع عيب مي‌كنند كه به ندرت رضايت مشتري را به دنبال دارد. وی افزود: هزينه تمام شده خودرو در ايران به دليل سوءمديريت و انحصاري عمل كردن به‌شدت بالا بوده و هر بار به بهانه حمايت از صنعت هزينه‌هاي زيادي را بر مشتريان تحميل مي‌كنند بدون آنكه از خود بپرسند پس چه كسي از مصرف‌كننده حمايت مي‌كند. ظاهرا وظيفه وزارت صنعت تنها حمايت از توليدكننده‌هاي خودرو است.

    امامي تاكيد كرد: برآوردهاي دقيق كارشناسي نشان مي‌دهد كه در صورت مديريت صحيح و ابتدايي كه نياز به برنامه‌ ريزي حتي ميان مدت نيز ندارد در خط توليد؛ ۳ ميليون در هزينه تمام شده خودروي پرايد صرفه جويي فوري اتفاق مي‌افتاد كه اگر هزينه‌ ها ي ناشي از ريخت و پاش يا عوارض بي‌ ربط از آن كسر شود هزينه تمام شده پرايد نه حدود ۲۰ ميليون تومان كه تنها ۳ ميليون و ۷۰۰هزار تومان خواهد بود.


    اخبار اقتصادی - ایرنا
    حال ما را از کسی پرسیده ای؟ **** مثل ما بال و پرت را چیده ای؟
    حسرت پرواز داری در قفس؟ **** می کشی مشکل در این دنیا نفس؟
    سادگی هایت برایت تنگ نیست؟**** رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست؟
    رنگ دنیایت هنوزم آبی است؟**** آسمان باورت مهتابی است؟
    هرکجایی شعر باران را بخوان**** ساده باش و باز هم کودک بمان
    باز باران با ترانه ، گریه کن!**** کودکی تو، کودکانه گریه کن!
    ای رفیق روز های گرم و سرد**** سادگی هایم به سویم باز گرد!






  4. #13
    نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    نوشته ها
    52
    تشکر
    187
    تشکر شده : 160
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahin-ronaldo نمایش پست ها
    فکر نکنم طراحی چین یا جای دیگه باشه
    قرار بود 405 رو وانت کنن ! بیخیال شدن با یه فیس لیفت مضحک از 405 به این رسیدن
    اگه به عکس دوم نگاه کنید گل گیر جلو کاملا گل گیر 405 یا همون پارس هست
    در ها هم که 405 هست!
    موتورش هم فکر کنم قبلا روی "روا" گذاشته بودن
    البته این موتور در حال حاضر روی وانت پیکان های جدیدی که تو سال 93 تولید شد هست! اگه به وانت جدید ها نگاه کنید کنار
    گل گیر راننده زده: 1.7 منظور همون موتور 1700 یا 1696 سی سی هست! در کل ریدن
    درب موتورم (کاپوت) پژو پارسه

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •