در بهترین شرایط میشه گفت متاسفانه آلبوم در سطح متوسطیه. نقطه ی تاریک این آلبوم بر میگرده به استاد گند زنی به واژه و کلمه و در یک جمله ترانه، علیرضا مرتضی قلی. خیلی هم سابقه خوبی داشتن 5 تا از ترانه ها در عین ناواری از این عاقاست. درست همون چیزی که ازش میترسیدم به واقعیت پیوست. در کل و مطابق همیشه ضعف در ترانه به شدت مشهوده.
به همون اندازه که مهدی یراحی درک بالایی از ترانه داره و علی عبدالمالکی نداره.
شما به این تیکه نگاه کنید، " تو هم باید مثل خودم دیوونه شی "بعد" بری. " این کلمه بعد اینجا چیکار میکنه؟؟ انصافا به این آقا میشه گفت ترانه سرا؟؟ آخه چه دلیلی داره که شخصی به نام "علی عبدالمالکی" بیاد و با ایشون همکاری کنه؟؟
بنده به عنوان یکی از طرفداران 2 آتیشه علی عبدالمالکی واقعا از این ماجرا ناراحتم، واقعا. برای امسال فقط "مثل مجسمه" لایق کسب عناوین موسیقیه. اینو به این دلیل میگم که به مهدی یراحی اطمینان کامل دارم. کم حرف میزنه ولی خوب عمل میکنه.
ویرایش توسط 8813222 : 05-26-2015 در ساعت 06:12 PM
وسعت صداي ايران THE WIDE VOICE OF IRAN
نام ترک:هوا دونفرس
نام تحليل:مشکوک و بودار
شروع منحصر به فرد ترک بر خلاف کارهاي ديگر خواننده هاي محترم که با موسيقي شروع ميشن اين نشان از شجاعت داره و تحسين ميکنم
اما نقطه ضعف شعر کوتاه و سطحي هست که حتي رنج سني 13 سال به بالا ميتونن بفهمن که رنج دوري عشق از معشوق هست
ميرسيم به بحث تنظيم:حدود 4سال پيش آقاي عياسي کار سکوت که بهترين ترک اين 10 سال اخير هست رو عالي زدن.غير از اون کار حتي يک کار قابل قبول از ايشون نشنيدم.تمامي کارهاي بعد شبيه هم و روي يک سمبل ارنج باي ميشن
به نظرم اگر خوب بودن برادرشون اهنگاشون رو ميدادن ايشون تنظيم کنه.
ام ا بحث اصلي مربوط به ملودي کار ميشه که مشکوک به کاور ميزنه و يه بويايي مياد که اين کار کاور اهنگ خارجي باشه پس چون کاور هست بحث نميکنيم
در کل ترک براي شروع بد نبود به خاطر شجاعت جناب عبدالمالکي نمره خوبي بهش ميدم
برو با بزرگترت نگیر
یه چی میگم بهت دیگه نیای اینجا
تو خطری واسه موسیقی بارانی ها
ترجیح میدم ترک سوم آلبوم رو گوش کنم و لذتشو ببرم.به به با لب و دهن آدم بازی میکنه خیلی خوبه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)