با اجازه ی بزرگترهای فروم ، بنده حقیر سراپا تقصیرم به دلیل علاقه ی وافر به شادمهر ِ جان ، نظرمو بگم ( تازه هم گوش دادم :))) )
اول میرم سراغ تنظیم
تنظیم این آهنگ به بدترین شکل ممکن بود به نظرم ! من نمیدونم این وکال هیییییی چی میگه این وسط اصن دلیل استفاده از هییییییی چیه ؟! تازه قبل از ورود به آهنگ که افتضاح بود به نظرم ! ترومپت چی میگه
اصن اینا کنار هم جور نیست ( یواش آقا بزار تموم شه )
بعد میریم سراغ ملودی و ریتم و ورود به آهنگ و ...
ملودی اینکار کاملاً ساده بود مثل تمام آهنگایی که آفات داخلی دستی در آن دارند و همان چهار چهارم های معروف که بلای جان موسیقی الان شده ... ورود به آهنگ به نظرم با توجه به ملودی خوب و با ریتم مناسب بود ولی یه اما داره اونم تو ذوق زدنشه انگار شادمهر داره قصه تعریف میکنه
نکته مثبت و بسیار خوب بخش اول ( بنده حقیر خیلی خوشم میاد ) اینه که قبل رسیدن به اوج یه پرده بالا میگیره ( البته میشه گفت دو نیم پرده ) اولش باور نمیکرد نیم پرده ، من تو عشق زیاده خواهم نیم پرده دیگه و بعد اوج !!
قبل اینکه اوج رو شروع کنیم یه اسمی رو میبرم آرش قنادی و گروه سون !!! افتاد ؟ دقیقاً اوج منو یاد اوج اینا انداخت !!! به نظرم شادمهر با توجه به تغییرات صداش ( که طبیعی هم هست ) نباید این جور اوج خوندن رو انتخاب کنه و کمی جیغ جیغویی میشه تحریرها و تو ذوق میزنه
حداقل از افکت و زیر صدا و این مسائل استفاده کنه !! همین آرش قنادی هم همینطور تنظیم رو شلوغش میکنن سر و صدا جیغ و داد
البته ریتم هم لنگ میزد تو اوج که شادمهر با تحریرهای خوب خوشبختانه درش آورده
اما میرسیم به بین بخش اول و دوم که عجیب ترین بخشه !! نمیدونم نوآوریه یا هر چی هست !! لا لا لا لا لا لا هی هییییی پِیییییییی اهییییی لیییییی !!! الان این وکال اینجا چی میگه ؟! نه یکی بیاد به بنده حقیر بگه چرا این وکال ؟ چرا اینجا ؟ چرا شروع آهنگ نه ؟ نه یکی بیاد بگه اصن جاش اینجا بود ؟ دقیقاً این باید اول آهنگ استفاده میشد به نظرم
اما بخش دوم :
پایین کمی بهتره با تحریرها و ریزه کاریهای شادمهر و اوج هم با تحریرهای عالی و البته آرش قنادی ای
2:50 به بعد فوق العاده بود زندگیشههههههههههه زندگیشههههه عالی عالی عالی
یاد بگیریم به نظرات هم احترام بذاریم
هوادار واقعی شادمهر باشید همون شادمهری که رفت تا الان خیلی ها جواز آوازه خوانی بگیرن !!