نوشته اصلی توسط
nasernew
اگه بخوایم مقایسه کنیم من البوم مسافرش رو با هیچی عوض نمیکنم .. کلا کارای داخل ایرانش از اون اهنگائیه که مثل اهنگای قبل از انقلاب موندگار میشه .. خودم مخالف البوم خیالی نیست بودم و اهنگ زمستون واسم مسخره میومد و ای دخترک اتیش پاره که تو ذوقم زد چون اصلا سبک شادمهر این شکلی نبود ... کل تنظیما الکترونیک بودن اونم تنظیمای اهنگای شادمهری که تا قبل از خروجش از ایران اکوستیک و انالوگ ضبط میکرد ... میگفتم باید برگرده به سبک داخل ایرانش ... نه تنها من خیلیای دیگه ام انتقاد میکردن ... البوم ادم فروش اومد و اون موقع من تازه عاشق اهنگای ژینا و خیالی نیست شده بودم و دنبال یه اهنگایی شبیه اونا میگشتم که توش پیدا نکردم و میگفتم شادمهر باید برگرده به سبک آهنگ ژینا و خیالی نیست و .... و همینطوری گذشت و به قول خودش بیست سال همراهش بودم و بعد از هر البوم من شادمهر البوم قبلیشو میخواستم اما شادمهر همیشه شادمهر بود و بعد از پخش البوم جدیدش میفهمیدم البوم قبلیش چه شاهکاری بودن ... شاید البوم جدیدش بیاد و من بگم تجربه کن بهتر بود ( خدا کنه اینطوری نشه چون البوم خداحافظیش باید شاهکار باشه) چون بعد از اهنگ قلب من پیش خودم گفتم اگه این اهنگ تو البوم نقطه ضعفه و اهنگاش قراره اینطوری باشن پس البوم تجربه کن خیلی بهتر بود که ....
شادمهر خوبه که با اهنگسازای دیگه ام کار کنه اما نه اینکه زوم کنه فقط رو این دو سه نفر ... اگه تنظیم یه اهنگ ارکسترال و اکوستیک رو همزمان دست سعید زمانی و محمد ناهیدی بدیم سعید زمانی بهتر تنظیم میکنه اما تو اهنگای ترنس و هووس کاملا برعکسه و محمد ناهیدی بهتر تنظیم میکنه .. هر کسی یه استعدادی داره و میلاد هاشمی ام شیش و هشت خوب تنظیم میکنه اگه یه ذره ام به ساز زنده اهمیت بده شیش و هشتاش بهترم میشن ... اما تنظیمای شادمهر و بهروز صفاریان یه چیز دیگه ان و اصلا نمیشه تحلیلشون کرد و خیلی عمیق و فکر شده و لایه لایه و ریزن ...
انشالله تو البوم جدید حداقل یه اهنگ برای هر سلیقه باشه چون نمیشه همه سلایق رو راضی کرد