من خیلی به صورت تخصصی سر در نمیارم از تنظیم اینا ولی به عنوان یه شنونده پیگیر موسیقی نظر میدم
این قسمت از حرفت که میگی فضا سازی رو به شدت قبول دارم
و شاید مسخره باشه اما واقعا بخش بزرگی از چیزی که از موسیقی میخوام و بهم لذت میده همین فضا سازی هست
اگه یادت باشه سر اهنگ «یادته» منصور هم اونور بحث کردیم
چه فضای نازی دراورده فرد میرزا
راجع به احمدزاده هم موافقم
و وقتی موسیقی توی همینچین سطحی هست من توقعم از یه تنظیم اینه که حداقل تو ملودی نرینه
و این کارو خوب انجام میده
بالا هم گفتم نمونه دیگه این سبک تنظیم رو سعید زمانی هم داشته
هومن نامداری هم چنتا تنظیم خیلی خوب این مدلی داشته این اواخر
مخصوصا تو البوم مثل مجسمه یراحی واقعا خوب بود. واقعا خوب بود. اهنگ انفرادی یراحی واقعا تنظیم تمیزی داره
یکی دوتا کار خواجه امیری هم خوب بود
ولی خب اینا به اندازه خودشون دیده شدن
اما احمدزاده خیلی هم دیده نشد
به نظرم تو این اوضاع مزخرفی که داره پیش میره موسیقی همینا هم غنیمت هستن
ولی برا شادمهر نظرم برعکسته
نمیدونم اگه سرنوشت رو ناله بدونی که یه بحث دیگس ولی به نظرم میتونه یه چیزی تو اون مایه ها و حتی بهتر از اون دراره برای شادمهر
تو همونی که میگفتی تو دنیا
هیشکی مثل من پیدا نمیشه ...
سلیقه موسیقی شما رو میپسندم ... خواننده و تنظیم کننده هم برمیگرده به سلیقه ...
آهنگ سرنوشت شادمهر و کلاً اون آلبوم رو خوشم نمیاد سلیقه من نیست ...
همین آهنگ سرنوشت از نظر تنظیم چیز خاصی نداره ... یه فضای آشنا و تکراری داره که همه چیز رو سپرده به ترجیع بند ... اینجور آهنگا همش بر پایه کورس ترجیع بند شکل میگیره ... یعنی ملودی ساز میاد همچین ملودی یا حتی شعری رو در اختیار ترانه سرا میزاره میگه واسش ترانه بگو یا اینکه ورس اول و دوم با تو ... واسه همین شادمهر عملاً داره در ورس اول دکلمه میکنه و در ورس دوم هم سریع دکلمه رو جمع میکنه با سرعت میره سراغ ترجیع بند ... بعد همین ترجیع بند میمونه تو ذهن مخاطب ...
ماندگار وام گرفته از بابک بیات بود ... صفر تا صدش ...
ظاهرن کار جدید با گروه تجربه کن هست
در حال حاضر 43 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 43 مهمان ها)