رادیو جوان کامینگ سون البوم منصور که قراره پنج شنبه بیاد زدولی از سرنوشت خبری نیست پس رفت واسه هفته بعد
اگه بخوایم مقایسه کنیم من البوم مسافرش رو با هیچی عوض نمیکنم .. کلا کارای داخل ایرانش از اون اهنگائیه که مثل اهنگای قبل از انقلاب موندگار میشه .. خودم مخالف البوم خیالی نیست بودم و اهنگ زمستون واسم مسخره میومد و ای دخترک اتیش پاره که تو ذوقم زد چون اصلا سبک شادمهر این شکلی نبود ... کل تنظیما الکترونیک بودن اونم تنظیمای اهنگای شادمهری که تا قبل از خروجش از ایران اکوستیک و انالوگ ضبط میکرد ... میگفتم باید برگرده به سبک داخل ایرانش ... نه تنها من خیلیای دیگه ام انتقاد میکردن ... البوم ادم فروش اومد و اون موقع من تازه عاشق اهنگای ژینا و خیالی نیست شده بودم و دنبال یه اهنگایی شبیه اونا میگشتم که توش پیدا نکردم و میگفتم شادمهر باید برگرده به سبک آهنگ ژینا و خیالی نیست و .... و همینطوری گذشت و به قول خودش بیست سال همراهش بودم و بعد از هر البوم من شادمهر البوم قبلیشو میخواستم اما شادمهر همیشه شادمهر بود و بعد از پخش البوم جدیدش میفهمیدم البوم قبلیش چه شاهکاری بودن ... شاید البوم جدیدش بیاد و من بگم تجربه کن بهتر بود ( خدا کنه اینطوری نشه چون البوم خداحافظیش باید شاهکار باشه) چون بعد از اهنگ قلب من پیش خودم گفتم اگه این اهنگ تو البوم نقطه ضعفه و اهنگاش قراره اینطوری باشن پس البوم تجربه کن خیلی بهتر بود که ....
شادمهر خوبه که با اهنگسازای دیگه ام کار کنه اما نه اینکه زوم کنه فقط رو این دو سه نفر ... اگه تنظیم یه اهنگ ارکسترال و اکوستیک رو همزمان دست سعید زمانی و محمد ناهیدی بدیم سعید زمانی بهتر تنظیم میکنه اما تو اهنگای ترنس و هووس کاملا برعکسه و محمد ناهیدی بهتر تنظیم میکنه .. هر کسی یه استعدادی داره و میلاد هاشمی ام شیش و هشت خوب تنظیم میکنه اگه یه ذره ام به ساز زنده اهمیت بده شیش و هشتاش بهترم میشن ... اما تنظیمای شادمهر و بهروز صفاریان یه چیز دیگه ان و اصلا نمیشه تحلیلشون کرد و خیلی عمیق و فکر شده و لایه لایه و ریزن ...
انشالله تو البوم جدید حداقل یه اهنگ برای هر سلیقه باشه چون نمیشه همه سلایق رو راضی کرد
تنظیمو بیخیال،چیزی که مهمه ملودیه،اونه که ادمو جذب میکنه،تنظیم و شعر خوب تکمیل کنندس،،هیچوقت یه ملودی بعد با تنظیم خوب و یا بهترین شعر همه گیر نمیشه..امون از تو چقدر شنیده شد؟!! به اندازه ی «اسمم داره یادم میره»شنیده شد؟! حالا تنظیم کدوم یکی بهتر بود؟! اسمم داره یادم میره یه تنظیم ساده داشت و به قول تو لایه لایه و زیر صدا مثه امون از تو نداشت!!
آفرین،از «حالا بیا اینجا»یادم رف...اون کار ضعیفتره یا ضعیفترین کار البوم تجربه کن؟! اونکه شاعرش گفته یا نگفته چرت و پرته،ملودیش هیچی نداره،،شادمهر داشته صحیح خطا میکرد با بعضی کاراش..
روز سرد بله که خوبه،چیش بده؟! شعرش چه ایرادی داره؟! ملودیش چه مشکلی داره؟! تنظیمشم که والا نقصی نداره،،اهنگی که اونقدر رو خود شادمهر تاثیر داشته که چنتا ورژن ازش میده بدون الکی نیس...تنهاییام ازون قشنگتر چجوری میخواسته باشه،،ادامه میدمت چی؟! اگه الکی زیر عوامل اون کارا میزدن همه کاره شادمهر عقیلی الان داشتین از ریزه کاریای ملودیش و تنظیماشون حرف میزدین و اینم دلیل داره،دلیلش اینه شماها بت پرستین و از یکی بت میسازین،اخر سرم همون بت رو سرتون خراب میشه.. اگه بدست شما شادمهر الان یکی مثه مازیار فلاحی بود،یکی فرامرز اصلانی بود (البته در خوب بودنش شکی نیستو خودم دوسش دارم)و خیلیای دیگه و از اول عمرش تا آخر عمرش فقط یه چیزو باید میخوند و یک مدل،نه تغییری،نه تفاوتی.
قبل از گوش دادن به یک موزیک عواملشو نبینین،اول گوش کنین،حال کردین و واستون شاهکار بود،بعدش بگردین ببینین کی این شاهکارو ساخته و برعکس اگه افتضاح بود بگردین و ببینین کی این افتضاحو ساخته!!با پیش زمینه ی ذهنی به هیچ اثری گوش ندین چون باعث میشه ناخواسته جبهه بگیرین.
در حال حاضر 65 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (1 کاربران و 64 مهمان ها)