از یه طرف میگین علت خوندن همین آهنگای مضخرف که ساخت دیگرونه توسط شادمهر خاص بودنه که تو تکرار نیفته و از طرف دیگه میگین آهنگ شیلا یا امون از تو مضخرفن ؟ .. معلومه چون این آهنگها خیلی خاصه پس قشنگ نیست و هر کسی نمیپسنده و خاصیت خاص بودن همینه که هر کسی نپسنده .. اگه دیکشنری دارین لطفا ترحمه کلمه خاص رو حتما نگاه کنید ..خودتونو زحمت ندین ،من معنیش رو میگم .. معنی خاص : یعنی یگانه یعنی بدون مشابه یعنی منفرد یعنی همنوع اون پیدا نشه .. حالا به نظر شما آهنگ دور شدی هیچ مشابهی نداره ؟ یگانه است ؟ یا به نظر شما آهنگ شیلا بدون مشابه یا منفرده ؟ تو بین این دوتا آهنگ یه مقایسه انجام بدین ببینید کدوم یک از این سبکها مشابهشون بیشتره ..؟ شادمهر با همون امون از تو و شیلا خاص بودنش رو نشون داد که حتی خواننده های مقلد هم نتونستن مشاب اونارو بسازن و بخونن ولی تا دلتون بخواد تونستن آنگ عادت و تقدیر رو کپی کنن .. خاص بودن با قشنگ بودن فرق داره .. آهنگ دور شدی نه تنها خاص نیست بلکه قشنگ هم نیست .. اگه فرقی بین شادمهر با شهاب تیام هست واسه امثال همین آهنگهائیه که شما بهشون میگین مضخرف و فقط شادمهر توانائیه ساختنش رو داره .. برعکس آهنگی رو که حتی سینا پارسیان هم تونسته بسازه رو بهش میگین خاص .. سینا پارسیان خاصه ؟؟؟؟؟ خوبه نمردیم و معنی خاص رو فهمیدیم .. کسی که حتی تحریرهای خوانندگیش هم دزدیه چطوری میتونه خاص باشه ؟ به نظرم حسین قربانپور و وحید پویان آثارشون خیلی فنی تر و حرفه ای تر از سیناپارسیانه ... مشکل آثار اونا اینه که فقط شادمهری نیستن ولی برعکس آهنگهای سیناپارسیان اینقدر شادمهری ان که شادمهر میاد میگه من آهنگ کشتی 2 رو نمیخونم چون کاملا شبیه ساخته های منه و این سبک رو من ابداع کردم ... و مثل جنس بنجل چینی میمونه که هیچوقت نمیتونه کیفیت اورجینال رو داشته باشه
ویرایش توسط nasernew : 07-02-2019 در ساعت 09:33 PM
چرا بحث می کنید
خوب یا بد یا هر دوتاش
شادمهر کارِ خودشُ می کنه
اگه واقعا کنسل شده کاملشو بزارید
Destiny
اصلا به ما هیچ ربطی نداره که چی تو بازار کشش داره یا نداره و این مشکل بهداد کاموریه نه ما .. اصلا هم برام مهم نیست آهنگ بهت نگفتم رو مخاطب عام گوش میکنه یا نکنه ..ما که تهیه کننده اش نیستیم که دغدغه این چیزارو داشته باشیم ما فقط هواداریم .. تنها چیزی که برام مهمه اینه که من میتونم با احساسات و افکار شادمهر خو بگیرم و آهنگهایی که میسازه اینقدر به روحیات من و امثال من نزدیکه که واسه همین طرفدارش شدیم .. کسی که دنبال مخاطب عام باشه هیچوقت موفق نمیشه .. بنیامین با آهنگ دنیا دیگه مثل تو نداره اومد و مثل بمب ترکوند اما الان کجاست ؟ دیگه تو مارکت نیست چونکه دوس داشت کل دنیا آهنگاشو دوس داشته باشن و موفقم شد اما الان دیگه کسی پیگیر کاراش نیست ..
به نظر من یه هنرمند واقعی کسیه که آهنگی رو بسازه که حتی فقط 3 نفر اون آهنگ رو گوش کنن اما آهنگش تاریخ مصرف نداشته باشه و حتی بشه بعد از 20 سال بهش گوش داد و ازش لذت برد نه اینکه بیاد یه آهنگی رو بسازه که 1000 نفر گوش بدن اما بعد از یک ماه دلتو بزنه و بعدش از پلی لیستت حذفش کنی و یک بار مصرف باشه .. کیفیت بهتر از کمیته
ما مخاطبیم .. شاید طرفدار امیرتتلو باشیم و تتلو هم برای مخاطب عام کار میکنه و وظیفه شادمهر و امثال اون اینه گوش های مارو به آهنگهای بهتر عادت بده نه اینکه چون ما تتلو دوس داریم بیاد و تو سبک تتلو بخونه تا مارو راضی نگه داره ..
خاصیت شادمهر این بود که مبتکر و ابداع کننده سبکی از موسیقی تو ایران شد اگه میخواست دنبال مخاطب عام بره تواناییش رو داشت آهنگهایی مثل بگو از کجا آوردی رو بسازه و بخونه که خونده اما چرا ادام نداد چون سبک اون آهنگ تکراری بود و خیلی خواننده ها و آهنگسازها توانائی ساخت آهنگ تو اون سبک رو دارن .. یا اگه آهنگهایی که به مهستی داده رو خودش نخونده واسه این بود که اگه اینکارو میکرد سرقت هنری به حساب میومد یعنی تقلید آشکار از سبک مهستی و هایده که همه میگفتن شادمهر داره ادای مهستی رو در میاره .. چون اون آهنگهارو دقیقا تو سبک آهنگهای قدیمی مهستی ساخته بود و هیچ ارتباطی با سبک خودش نداشت .. اما با خوندن آثاری که فقط باید خودش میخوند و براش حکم اثرانگشت و امضاء داشت جایگاه خودشو تثبیت میکرد و این همون سبکیه که ما بهش میگیم شادمهری که هیچکس جز خودش نمیتونه بسازه .. آهنگ خاص مخاطب خاص میخواد و اگه شیلا رو نپسندیدین واسه اینه که آهنگش خاصه و شما هم مخاطب خاص نیستید اما همش حرف تکراریه فرار از تکرار و خاص بودن رو میزنید
ویرایش توسط nasernew : 07-02-2019 در ساعت 10:02 PM
در حال حاضر 84 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (1 کاربران و 83 مهمان ها)