البته به نظر من معین خیلی وقته کار درخشانی نداشته . آخرین کار خوبی که به یاد دارم به نظرم کار شمال و خونه ی آرزو بود. معین باید کارهاش رو با وحید پویان، احسان نی زن و افکاری ادامه بده، که متاسفانه اغلب خواننده های ما دوس دارن به همه چی یه نوک بزنن و باز هم متاسفانه عدم تکرار رو توی دگرگون کردن سبک و سیاق میدونن!
نیما جان منم گفتم کارنامه ی درخشان منظورم اون چیزی که از معین تو ذهن مردمه و آلبومهای خوبش
قبلاً هم گفتم به نظر من (شخصی ) ملودی نساختن شادمهر کاملاً هوشمندانه انجام شد در دهه گذشته ... با یه تیر چندین نشون زد ...
1- شادمهر ( حتی از نظر مخالفانس ) یه استعداد و موزیسین باهوشه و قطعاً دوران افت موسیقی و ته کشیدن ملودی و تنظیم های آبکی رو تشخیص داد و دیگه نساخت ...
2- حتی بزرگانی مثل سیاوش قمیشی و حسن شماعی زاده هم که به نوعی خدای ملودی هستن کم آوردن و حتی سیاوش قمیشی میره سراغ 50 سال پیش و ملودی معبد شهید ...
3- شادمهر هیچوقت برنمیگرده به گذشته و سبک قبلیش ... خب صداش هم جواب نمیده و کلاً نشون داده با ملودی های قدیمی میانه ای نداره ...
4- شادمهر با اینکار هواداراش رو تشنه ذنبال خودش کشوند ... حتی التماس میکردن که با جمله فوق تکراری "خودت بساز" و هنوزم ادامه داره ...
5- تو این دهه چند تا اومدن با شادمهر کار کردن و با اینکه معروف شدن ولی هوادارا افت شادمهر رو از هنر اینا دیدن ... در واقع شادمهر پشت اینا قایم شد کاملاً هوشمندانه ...
6- شادمهر دیگه نمیتونه مثل گذشته کوچکترین کاور یا گوشه ای از بقیه آهنگا برداره ... هنوز دو دقیقه نگذشته جمله معروف " کاور کرده " همه جا رو برمیداره و بعدش خیلی ها ناامید میشن ازش و حتی رو بت هم تاثیر میزاره ...
پس بهداد میره سراغ گروه بعدی و آهنگ های یکبار مصرف جدید ...