نکته ی مثبت این اجراها تنظیم متفاوتشون بود که برای شنیدن ام پی تری حس خوبی به آدم میده ولی دیدن تصویری این اجراها اعصاب خورد کن هست انقد خودشو میچسبونه به میکروفن که تابلو نشه پلی بکه راجب انتخاب آهنگا هم انتقاد وجود داره اینجا دیگه کنسرت نبود که بگیم ملت آهنگای پر انرژی میخان یه کنسرت استودیویی بود که بیشتر آهنگا medly بودن و بر پایه گیتار که آهنگای قدیمی ترش رو میتونست جایگزین کنه مثلا بی تابی رو جای عوض نمیشی میخوند
هنوز باورم نمیشه معین از ایمنی ترانه گرفته باشه.من فکر کردم ایمنی فقط به شادمهر ترانه ۴خطی میده ولی دیدم کلا مخش بیشتر از ۴تا خط نمیکشه ترانه بگه.معین هم فقط میگه فقط تو فقط تو
چقدر غر میزنی، خوشت نمیاد خب گوش نده
والا
به نظرم تنها نکته مثبت این بود که هدف از قبل مشخص بود : بت ...! وگرنه دست بردن در آهنگایی مثل علامت سوال و تقدیر جنایت در حق نوستالژیه ...!!!
البته این نظر منه که کلاً با بازخونی آثار فاخر مشکل دارم ... حالا اگه ریمیکس بود یه چیزی ... سلیقه س دیگه هر کی یجوره ...
خصوصیات اینجور آهنگا اینه که خیلی زود از شنیدنش خسته میشی در حالی که سه دقیقه بیشتر نیست ... کلاً تنظیمای هاشمی همینه هنوز یک دقیقه نگذشته میخوای تموم بشه مثل قلب من و جنگه دلم و غیره ذالک ... تنظیمای دو میزان دو میزان همینه ... حالا شاید بگن بیشتر از دو میزانه ولی همونه ...
روز ولنتاین هرچی اهنگ غمگین داشت خوند
بی احساس
در حال حاضر 36 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 36 مهمان ها)