صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 26 از 26

موضوع: پیشنهادی برای دانلود: موزیک ویدئو شاد و فوق العاده زیبای یونانی | Nikiforos - Ksero Ti Kano

  1. #21
    فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    4,183
    تشکر
    5,415
    تشکر شده : 4,663
    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan1361 نمایش پست ها
    موسیقی ریتمیک در جای خودش مشکلی نداره ... منتها باید با اصالت باشه ... جای دوری نریم ! همین موسیقی جنوب خودمون و ریتم های بندرعباسی و غیره ( که البته سالها پیش در مورد ورود تمپو در موردش شنیدم که الان جای بحث نیست ) این موسیقی اصالت داره ... ولی یکی مثل شهرام شب پره میاد هر خزعبلی رو دهه شصت و هفتاد میخونه و میگه مردم در جنگ بودن و نیاز داشتن ! دیگه از اردلان سرفراز که بالاتر نداریم که یکی دو سال پیش گفت هیچ چیزی به اندازه شیش و هشت آزارش نداده و هنوزم آزارش میده ... اصل شیش و هشت ریتمیک خوبه ولی با اصولش ... الان جوری شده که هر آهنگی رو نگاه میکنی پرکاشن و درامز حرف اول و آخر رو میزنه !!! همش سازهای کوبه ای ... هم چیز حول همینا میچرخه ... پری صابری پارسال میگفت چیزی به اسم ملودی در این آهنگا نداریم !!!!
    چهار چهارم که مشکلی نداره ! این خواننده های قدیمی هم که میگن ای بابا همه آهنگا شده چهار چهارم و غر میزنن بیشتر به خاطر خودشون میگن ... یکی مثل محمد اصفهانی شب عید میاد تلویزیون و همینا رو میگه و نمیدونم تهیه کننده قرارداد ترکمنچای با خواننده بسته و ...... و بعدش میره کنسرت بانی !!! البته حرفاش در مورد مافیا کاملاً درسته ... ( و بقیه مثل حامی و معتمدی که جای بحثش نیست )
    سبک های مدرن تاکینگ همگی اصالت داره !!! دنس و دیسکو و تکنو پاپ و غیره همشون جز لاینفک موسیقی الکترونیک هستن ... موسیقی ژاپن و بریتانیا مدیون همین سبک هاست ! حتی موسیقی راک مثل پراگرسیو !!! با سینتی سایزر بود که این سبک ها بوجود اومدن ... نمیخوام به عنوان هوادار و از روی تعصب نظر بدم ولی دیتر نابغه ای بود و الانم هست و برچسب ریتمیک بهش نمیچسبه ...
    من منظورت از اینکه میگی موزیک ریتمیک باید با اصالت باشه را درک نمیکنم ... یعنی حتما باید موسیقی محلی ریتمیک باشه تا بشه اصولی تلقی ش کرد؟
    از شهرام شبپره نام بردی در حالیکه در دهه 70 بسیاری از خواننده های دیگه هم بودن که کارهای ریتمیک و شاد عرضه کردن نمونه اش معین، لیلا فروهر، سوزان روشن، اندی، سیاوش شمس و غیره ... یعنی موسیقی اینا هم اصالت نداشته؟؟






  2. کاربر مقابل از peyman.2012 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  3. #22
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    نوشته ها
    34,315
    تشکر
    1,074
    تشکر شده : 7,827
    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman.2012 نمایش پست ها
    من منظورت از اینکه میگی موزیک ریتمیک باید با اصالت باشه را درک نمیکنم ... یعنی حتما باید موسیقی محلی ریتمیک باشه تا بشه اصولی تلقی ش کرد؟
    از شهرام شبپره نام بردی در حالیکه در دهه 70 بسیاری از خواننده های دیگه هم بودن که کارهای ریتمیک و شاد عرضه کردن نمونه اش معین، لیلا فروهر، سوزان روشن، اندی، سیاوش شمس و غیره ... یعنی موسیقی اینا هم اصالت نداشته؟؟
    منظورم از اصالت ، پشتوانه تاریخیه این سبک موسیقیه ... وقتی میخوای موسیقی ریتیمیک و شیش وهشت تولید کنی باید اصولش رو هم رعایت کنی ! یهنی همه چی سر جای خودش باشه ریتم ملودی ضرب و غیره ... ولی الان هدف تنها و تنها اینه که با ریتم ، مخاطب رو سرگرم کنن همین !!!
    الان نگاه کن این آهنگای جدید رو ! پرکاشن شده ساز بیس ... خب تا اینجا اشکالی نداره ولی بر اساس چی ؟ کدوم سبک ؟ اینا تیکه تیکه از سبک های لاتین برمیدارن و سرهم میکنن بدون ملودی !
    بزار مثال خارجی برات بزنم ! موسیقی کوبا که میشه گفت اصل پرکاشن و سازهای کوبه ای مال اونجاست ... یک نوع سبک مهم در موسیقی لاتین که مورد احترام تمام جهانه و کپی برداری میکنن از سبک های مختلفش ... ... حتی کلمبیا که خودش مهد سه ضربی دنیاست هم مدیون کوباست !
    این یعنی اصالت یعنی پشتوانه یعنی اصول ! همه چی سرجاشه سبک ریتم ملودی ضرب و غیره ...
    حالا این چیزا رو در موسیقی الان میبینیم ؟!
    قبول دارم قدیمیا هم کارهای شیش و هشت کم نخوندن ولی همش نه ! میشه ملودی رو دید میشه رگه هایی از تنظیم ایرانی رو دید ... شعرها بر اساس نوع صدای خواننده بود و روی ملودی کار میشد و وقت گذاشته میشد ... همش ریتم خسته کننده نبود ... خب کارهای مزخرف هم کم نداشتن ولی کارهای قابل دفاع تعدادش بیشتر بود ...
    اینکه میگم موسیقی ریتمیک یعنی پایان به خاطر همین چیزاست ... وقتی میبینن ایده جدید ملودی جدید وجود نداره میرن سراغ ریتم و شپلق تتلق برای سرگرمی ...

  4. 2 کاربر مقابل از ehsan1361 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .


  5. #23
    فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    4,183
    تشکر
    5,415
    تشکر شده : 4,663
    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan1361 نمایش پست ها
    منظورم از اصالت ، پشتوانه تاریخیه این سبک موسیقیه ... وقتی میخوای موسیقی ریتیمیک و شیش وهشت تولید کنی باید اصولش رو هم رعایت کنی ! یهنی همه چی سر جای خودش باشه ریتم ملودی ضرب و غیره ... ولی الان هدف تنها و تنها اینه که با ریتم ، مخاطب رو سرگرم کنن همین !!!
    الان نگاه کن این آهنگای جدید رو ! پرکاشن شده ساز بیس ... خب تا اینجا اشکالی نداره ولی بر اساس چی ؟ کدوم سبک ؟ اینا تیکه تیکه از سبک های لاتین برمیدارن و سرهم میکنن بدون ملودی !
    بزار مثال خارجی برات بزنم ! موسیقی کوبا که میشه گفت اصل پرکاشن و سازهای کوبه ای مال اونجاست ... یک نوع سبک مهم در موسیقی لاتین که مورد احترام تمام جهانه و کپی برداری میکنن از سبک های مختلفش ... ... حتی کلمبیا که خودش مهد سه ضربی دنیاست هم مدیون کوباست !
    این یعنی اصالت یعنی پشتوانه یعنی اصول ! همه چی سرجاشه سبک ریتم ملودی ضرب و غیره ...
    حالا این چیزا رو در موسیقی الان میبینیم ؟!
    قبول دارم قدیمیا هم کارهای شیش و هشت کم نخوندن ولی همش نه ! میشه ملودی رو دید میشه رگه هایی از تنظیم ایرانی رو دید ... شعرها بر اساس نوع صدای خواننده بود و روی ملودی کار میشد و وقت گذاشته میشد ... همش ریتم خسته کننده نبود ... خب کارهای مزخرف هم کم نداشتن ولی کارهای قابل دفاع تعدادش بیشتر بود ...
    اینکه میگم موسیقی ریتمیک یعنی پایان به خاطر همین چیزاست ... وقتی میبینن ایده جدید ملودی جدید وجود نداره میرن سراغ ریتم و شپلق تتلق برای سرگرمی ...
    هرچند که تو آهنگای جدید هم موزیکهای ریتمیک و شاد استاندارد داریم ولی من زیاد به آهنگای سالهای اخیر کار ندارم. خب یعنی به نظرت در کارهای شاد و 6 و8 دهه 70 و 80 معین ،سندی ،لیلا فروهر و غیره اصول موسیقی ریتمیک رعایت نشده بود؟؟






  6. کاربر مقابل از peyman.2012 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  7. #24
    فوق حرفه ای
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    نوشته ها
    34,315
    تشکر
    1,074
    تشکر شده : 7,827
    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman.2012 نمایش پست ها
    هرچند که تو آهنگای جدید هم موزیکهای ریتمیک و شاد استاندارد داریم ولی من زیاد به آهنگای سالهای اخیر کار ندارم. خب یعنی به نظرت در کارهای شاد و 6 و8 دهه 70 و 80 معین ،سندی ،لیلا فروهر و غیره اصول موسیقی ریتمیک رعایت نشده بود؟؟
    نه حداقل اینه که روی ملودی کار میشد و شعر بر اساس صدای خواننده بود ... الان تمام خاطرات خواننده های قدیمی اینه که فلانی تماس گرفته باهام که بیا برات ملودی ساختم و بعدش آهنگ شکل گرفته و الان ماندگار شده ... کم آهنگ شیش و هشت نداریم که ماندگار شده ... حتی شهرام شب پره که اساساً چیزی جز خرعبل نیست هم آهنگ شیش و هشت ماندگار داره ... دلیل این ماندگاری فقط یک چیزه و اونم ملودی خوبه ! البته از تنطیم هم نگذریم که ایرانی بود و یا حداقل ایرانیزه شده بود و حس خوبی داشت ...
    در موسیقی الان خبری از ملودی نیست !!! شاید یک درصد ملودی داشته باشه !! تنظیم هم که گفتم افتضاح ...

  8. 2 کاربر مقابل از ehsan1361 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .


  9. #25
    نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2016
    نوشته ها
    34
    تشکر
    583
    تشکر شده : 47
    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman.2012 نمایش پست ها
    لینک ها را چک کردم رضا جان سالم هستند و مشکلی ندارن




    خواهش میکنم قربانت فرزاد جان
    شرمنده داداش ولی فکر نکنم لینک دانلود رایگان آهنگای تاجیکی به این راحتی پیدا بشن
    اگر تو اون سایته که برات فرستاده بودم نباشه یعنی هیچ جا دیگه هم نیست
    عه. باشه داداش دمت گرم لطف کردی

  10. 2 کاربر مقابل از farzadbaran عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .


  11. #26
    فعال
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    4,183
    تشکر
    5,415
    تشکر شده : 4,663
    نقل قول نوشته اصلی توسط farzadbaran نمایش پست ها
    عه. باشه داداش دمت گرم لطف کردی

    کاری نکردم خواهش میکنم دوست خوبم ...






  12. کاربر مقابل از peyman.2012 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •