[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
[فقط کسانی که در سایت عضو شده اند قادر به مشاهده لینک ها هستند عضویت در سایت کمتر از 1 دقیقه ست. برای عضو شدن در سایت کلیک کنید...]
یکی هم بود
که پنجره جمع میکرد
تا آسمانِ بیشتری داشته باشد ...
از نظر وکال که مزخرف و تکراری بود ... فقط چیزی که نظرمو جلب کرد تنظیم خوب بود ...
اگه بخوایم یکم تخصصی ( قلمبه سلمبه ) بگیم قبل از کروس یه پیش درآمد کر طور قرار داده بود که ضعف وکال رو پوشش بده ... بعد هم ورس کوتاه در سه قسمت همراه با بریج در جای مناسب ... کار تکراری ولی روی اصول و تیزهوشی تنظیم کننده ... اگه اینکارا نمیکرد با توجه به وکال افتضاح ، کار خسته کننده میشد ... و در آخر اوترو که خودم این مدل رو با تحریر دوست دارم ... او سول سول یه همچین چیزایی بود
در کل از اینا خواننده درنمیاد و در نهایت ریتم و بلوز و هیچ ...
آهنگ: خوب
موزیک ویدیو: خوب ولی س.کسی
در کل خوب بود
چه بگویم نگفته هم پیداست/غم این دل مگر یکی و دو تاست...
قابلی نداشت عزیز
ممنونم بابت نقدت احسان فقط منظور دقیقت رو از وکال خوب متوجه نشدم
خب وکال همونطور که میدونی براساس سیر خط ملودی اجرا و خونده میشه به خصوص تو کارهای خارجی مو به مو همون خط ملودی را اجرا میکنن نه اینکه مثه اینجا طرف (امید) میاد بدون توجه به ملودی واسه خودش هرکجا دلش خواست چه چه میزنه! الان اجرا بد بود یا صداش خوب نیست یا چیز دیگه؟؟
البته این کار قشنگه ولی ترک قوی ای به حساب نمیاد... من صرفا به خاطر ملودی جذاب و زیباش گذاشتم
هم صداش زیره هم کشش لازم رو نداره برای این ریتم ... به خاطر همینه که تنظیم کننده قبل کروس از بک وکال و افکت استفاده کرده و شعر این اجازه رو بهش داده ... پیش درآمد ...
امید که اعتیاد داره به تحریر ... یک بحثی داریم به اسم اغراق تحریر که امید دقیقاً مثال واضح و مبرهن ... حتی شیش و هشت هم میخونه تحریر میزنه آهنگ عشق و تمنا که دو سه سال پیش خونده بود ریتم رو بهم زده بود جوری که تنظیم قابلامه ای به زور جواب داده بود
راس میگه صدای خواننده خوب نیس
جذابیت های بصری
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)